Milyen ügyeket intézhet a Pannon-Víz Zrt. telefonos ügyfélszolgálatán keresztül?
A Pannon-Víz Zrt. lakossági és nem lakossági felhasználói személyes ügyfélszolgálatunk mellett választhatják a gyors és kényelmes ügyintézést online, valamint telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül.
Telefonos ügyfélszolgálatunkon munkatársaink általános tájékoztató jellegű információkkal szolgálhatnak szolgáltatásainkról, díjakról, jogszabályokról, felhasználói adatok módosításával, valamint műszaki, fizetési és számlázási kérdésekkel kapcsolatban, továbbá információt nyújthatnak az adott felhasználási helyről, fogyasztási adatokról, folyószámla és hátralékkezelés állapotáról is.
A Pannon-Víz Zrt. számára fontos a felhasználók elégedettsége így az alábbi ügyekben tudnak még telefonon segíteni munkatársaink.
- Ügyfeleink a telefonos ügyintézés során kérhetnek számlamásolatot, igazolást, igényelhetik a számlázási ütemterv módosítását, valamint a részszámla és számla mennyiségének módosítását.
- Ügyfélszolgálatunkat felkereshetik felhasználói bejelentések kezelése és felvétele céljából.
- Munkatársaink segítséget nyújtanak a felhasználási helyek helyszíni ellenőrzésével kapcsolatos időpont egyeztetésben, valamint vízminőséggel kapcsolatos bejelentések kezelésében, továbbá lehetőség nyílik a mérőóra állás lejelentésére is.
- Telefonos szolgáltatásunk során munkatársaink ügyféltájékoztatást nyújthatnak kintlévőség kezelése, víz, szennyvíz, csapadékvíz számlázással összefüggő igények, reklamációk, panaszok kezelésével, szolgáltatás korlátozásával, felfüggesztésével, jogi ügyek kezelésével, felhasználóváltozás bejelentésével, valamint közszolgáltatási szerződés kötésével kapcsolatos ügyekben.
Telefonos ügyfélszolgálatunkat a 96/522-630-as telefonszámon érhetik el, hétfőn, szerdán és csütörtökön fél nyolctól kettőig, kedden fél nyolctól este nyolcig, pénteken fél nyolctól fél kettőig, ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésükre a fenti ügyekben.
Ügyfeleink részére telefonos munkatársaink konkrét felhasználási hellyel vagy felhasználóval kapcsolatos részletes tájékoztatást csak a számlán szereplő 9 jegyű felhasználó azonosítószám megadását követően tudnak adni, így a hívás megkezdése előtt érdemes ezt előkészíteni.