Ügyintézés
Teljes körű ügyintézéshez szükség van a 9-jegyű felhasználó azonosítóra, amelyet a számláján megtalál. Azonosító nélkül csak általános tájékoztatás kérhető az alábbi témakörökben:
- Szolgáltatásainkat érintő jogszabályok, szabályozások (törvények, kormányrendeletek, díjrendeletek, Üzletszabályzat, Általános Szerződéses Feltételek)
- Alkalmazott szolgáltatási díjak
- Általános műszaki információk (ivóvízminőség, víznyomás, szolgáltatási pont, új bekötés létesítése, bekötés megszüntetése, ingatlanon belüli átalakítás)
- Általános tájékoztatás vízmérőkkel kapcsolatban (fogyasztás mérése, mérőcsere, mérő hitelesség, plombálás, mérő értékesítés)
- Általános tájékoztatás vízmérő-leolvasással kapcsolatban (leolvasási ütemterv)
- Általános elszámolási, számlázási információk (számlázási rend, számlázási ütemterv, számlatípusok, számla kibocsátás időpontja, számlamagyarázat)
- Általános behajtási információk (fizetési módok, fizetési határidő, késedelmes fizetés következményei, késedelmi kamat, fizetési felszólítások, korlátozás, kizárás, szolgáltatás helyreállítás, részletfizetés, követeléskezelő, adósságkezelő)
- Változás bejelentés, szerződéskötés menete
Regisztrált ügyfeleink számára elérhető az on-line ügyfélszolgálati bejelentő, illetve belépés után az aktuális mérőállást is megadhatják az erre szolgáló űrlapon. Ha még nem regisztrálta magát, akkor ezt a regisztrációs felületen pár perc alatt megteheti.
Kérjük, hogy a tulajdonosváltozás, illetve a víz- és csatornabekötési igény bejelentése előtt olvassa el tájékoztatónkat!
Dokumentumtárunkból letöltheti a leggyakoribb ügyintézésekhez szükséges, Társaságunknál rendszeresített nyomtatványokat.